Garantie en Klachten bij HakoXL

In het kort...

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hakevo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Iets uitgebreider...

Garantie

Als uw product kapot is gegaan dan willen wij dit graag voor u oplossen. Wel gaan we hier eerlijk mee om. Is het product door onjuist gebruik, of door onredelijk gebruik kapot gegaan? Dan kunnen wij u hier helaas niet mee helpen. 

Valt het kapotte product echter nog onder de garantie termijn, en is dit tijdens normaal gebruik kapot gegaan? Dan willen wij u hierin graag tegemoet komen!

Om onder de garantie te vallen moet u aan de volgende kunnen aantonen / aanleveren:

  • U kunt de originele factuur aanleveren
  • Het product is buiten uw schuld om kapot gegaan, er is geen sprake geweest van onjuist gebruik.
  • Het product is niet gebruikt voor doeleinden waar het niet voor bedoeld is. De doeleinden waar het wel voor is bedoeld, staan op de verpakking of product titel omschreven.
  • De factuurdatum van het product is maximaal 6 maanden geleden, tenzij anders aangegeven.

Als u het bovenstaande kunt aantonen / aanleveren, neem dan contact met ons op. Wij zullen u graag verder helpen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hakevo.nl. Of door het contactforumlier onderaan de pagina of op onze contact pagina in te vullen.

Zodra wij uw klacht ontvangen hebben, gaan wij hier binnen 2 werkdagen direct mee aan de gang.

Afhankelijk van uw klacht zullen we u op de hoogte houden van de voorgang, of proberen we direct met u tot een oplossing te komen. 

Indien wij helaas niet tot een oplossing kunnen komen, of u bent niet tevreden met de geboden oplossing, dan is het mogelijk om een externe partij erbij te betrekken. U kunt deze partij dan zelf aanschrijven en een dispuut openen.

De partij waar u het geschil zelf, rechtstreeks kunt openen is Webwinkelkeur.nl

Neem contact op

    Meer informatie

    Bekijk onze FAQ voor antwoorden op verschillende vragen. Kunt u niet het juiste antwoord vinden? Neem dan alstublieft contact met ons op.